Warszawskie Bierhalle zostało otwarte jesienią 2005 roku jako pierwsze z sieci browarów restauracyjnych pod tym szyldem. Browary te mają kilka cech wspólnych. Po pierwsze mogą pochwalić się unikatowymi szklanymi warzelniami (wybicie 8,5 hl), dzięki którym proces zacierania, filtracji, gotowania brzeczki i jej chmielenia można obserwować w pełnej krasie. Lokale te mają wystrój utrzymany w jednakowym klimacie i składający się z tych samych motywów. Obsługa kelnerska obowiązkowo paraduje w bawarskich strojach. Ostatnim wspólnym mianownikiem minibrowarów Bierhalle jest ich lokalizacja w centrach handlowych.

Od otwarcia do maja 2012 głównym piwowarem Bierhalle był Krzysztof Ozdarski, doświadczony pracownik browarów w Ciechanowie i Warszawie. Teren Browarów Warszawskich jest obecnie zrównany z ziemią  można więc było powiedzieć, że tradycja warszawskiego piwowarstwa w jakimś stopniu przetrwała właśnie tutaj.

W stałej sprzedaży Bierhalle Arkadia oferuje piwo Pils i Weizen, do tego jedno z piw rotacyjnych. W sezonie jesiennym pojawia się koźlak, natomiast wiosną przychodzi czas na koźlaka majowego. Uwarzono tu też pojedyńcze warki takich specjałów jak weizenbock czy też piwo w stylu Kölsch.

Lokal posiada dwa poziomy, dodatkowo w ciepłe miesiące uruchamiany jest duży ogródek piwny. Piw z tutejszego minibrowaru można spróbować też w lokalu Bierhalle na Nowym Świecie.

Moce produkcyjne Bierhalle Arkadia wynoszą 3 500 hl piwa rocznie, co stawia go na czele listy polskich browarów restauracyjnych pod tym względem. Producentem instalacji browarniczej jest niemiecka firma Joh.Albrecht.

Piwo: Pils, Weizen, Dunkel (rotacyjnie), Alt (rotacyjnie), Marcowe (rotacyjnie), Dunkel weizen (rotacyjnie), Bock (sezonowo), Maibock (sezonowo)

Bierhalle Arkadia, Warszawa, Jana Pawła II 82

www.bierhalle.pl

Recenzje na browar.biz

9 Comments »

  1. Restauracja nieprzyjazna dzieciom, w dniu dzisiejszym rozstawione w całej Restauracji baloniki, Dzieci jedzą za darmo. Zamówiliśmy dziecku menu dla dzieci- menu zastało doliczone do rachunku. Pytam się kelnera dlaczego musieliśmy zapłacić za menu dla dziecka a on na to, że za darmo dzieci jedzą tylko jeśli dorośli zamówią danie główne. W menu, które otrzymaliśmy nie było takiej informacji, dziecko dostało balonik. Poprosiłam o kierownika i proszę o wyjaśnienie dlaczego mimo, że w całej restauracji są baloniki( 1 czerwca- dzień dziecka, restauracja jest obok wielkiego placu zabaw dla dzieci) musieliśmy zapłacić za jedzenie. Odpowiedz Pana brzmi, że to marketing. Mówię Panu, że to kłamstwo, że powinna być informacja w karcie a on, że dla niego to tylko marketing (marketing kosztem dzieci). Po rak kolejny mówię, że to kłamstwo kosztem dzieci a on, że to tylko dla niego marketing. Mówię Panu: że opisze to a on się uśmiecha i mówi, proszę bardzo, że dla niego to tylko chwyt marketingowy. Podałam Panu balonik z adnotacją aby schował sobie w tyłek a on z uśmiechem na ustach, że właśnie mój zobaczył .
    Sprawę przekaże dalej do spraw konsumenckich, napiszę też oficjalne pismo do osób odpowiedzialnych za restaurację oraz opiszę na każdej możliwej stronie. Apeluje do wszystkich aby nie chodzili do tej restauracji, jest to firma która robi marketing kosztem dzieci z uśmiechem na ustach. Kwota mała, ale wstyd dla firmy wielki. Kierownik bezczelny i jak sam parę razy podkreślił, cała sytuacja dla niego to tylko marketing, chwyt marketingowy.
    W załączeniu zdjęcie balonika. Mam nadzieje, że po dzisiejszej sytuacji informacja będzie dodawana do menu, sprawdzę to za jakiś czas. Bezczelna obsługa, bez kwalifikacji do reprezentowania firmy tej klasy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.