Dziś ukazała się oficjalna informacja o zakończeniu działalności warszawskiego lokalu Mikkellera. Zmotywowało mnie to, by w końcu dokopać się do zdjęć sprzed półtora roku – z hucznego otwarcia. Prawdziwe tłumy – entuzjazm i oczekiwanie, że tym razem (w przeciwieństwie do BrewDog Warszawa) się uda. A wszystko na to wskazywało. Ekipa ludzi, którzy się znają na rzeczy, na czele z Grzegorzem Korczem.

Co zatem poszło nie tak? Czy Polska nie jest gotowa na lokal specjalizujący się w zagranicznych (i co istotne, względnie kosztownych) rzemieślniczych piwach? Czy odbiorców takich piw, którzy byliby w stanie utrzymać lokal jest w Warszawie zbyt mało? Czy polskie rzemiosło stanowi dobrą alternatywę? A może to tylko była kwestia lokalizacji? Zapraszam do dyskusji!

 

2 Comments »

  1. Cenowo wyglądało mega „europejsko”, a czasem jak człowiek spojrzał na cenę jakiegoś polskiego kraftu na kranach, to pomimo, że podawali mniejszą objętość to cenili się o kilka złotych wyżej niż w pobliskich multitapach. Za to odnośnie kuchni mogę się wypowiadać tylko w samych superlatywach, bo kilka razy próbowałem i byłem zadowolony. W sumie to lokalizacja była specyficzna i skierowana do okolicznych bywalców, jednak oni wolą żywca za 10zł za 0,5 niż krafta w ten samej cenie, a zagramaniczni ludzie do których cenowo było skierowane trafiali tam przy okazji dodatkowych eventów itp.

  2. Dowiedziałem się o zamknięciu dzisiaj z streamu Kopyra……jak i o tym, że taki lokal w ogóle w Warszawie był. Dlatego kwestia marketingu pewnie również miała swój wkład w tą sytuację.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.