Paweł Kociel podsumowuje nie tylko rok 2020, ale i 7 lat działalności stołecznego sklepu PIWOmaniaK. Czy sklepy specjalistyczne miały złote żniwa w czasie pandemii? Jakie są patologie piwnego rynku? Jak wypadają polskie piwa pod względem zagranicy? Co było sprzedażowymi hitami? Czy sieci są zagrożeniem dla specjalistyków i czy są różnice w jakości oferowanych w nich piw? Te i inne tematy podczas wywiadu-rzeki!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.