Ostatnie kranoprzejęcie Golema w Craft Beer Muranów było dobrym punktem wyjściowym do rozmowy o obecności żydowskich motywów w warstwie wizerunkowej browaru. Czy to autentyczna identyfikacja czy tylko marketingowa zagrywka? Czy bardziej pomogła czy zaszkodziła w promocji? I co najbardziej obecnie wzbudza kontrowersje na craftowej scenie?

A przy okazji trochę fotek z kranoprzejęcia

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.