Regionalna Warzelnia Bydgoszcz otworzyła swe podwoje 29 kwietnia 2011. Na dwóch piętrach zabytkowej kamienicy znajdują się zróżnicowane pod względem wystroju pomieszczenia. Obok dość obszernej, przeszklonej sali restauracyjnej dostępne są bardziej kameralne salki w których prezentowane są historyczne butelki z lokalnego browaru czy też porcelankowe zamknięcia. Jednak głównym atutem Warzelni Piwa Bydgoszcz jest taras nad rzeką Młynówką z niesamowitym widokiem na ceglane budynki pofabryczne i Wyspę Młyńską.

Bydgoski minibrowar jest już kolejnym, do którego instalację dostarczyła firma Andrzeja Gałasiewicza. Warzelnia ma pojemność 3,2 hl, w leżakowni znajduje się jeden fermentor i trzy tanki leżakowe. Oprócz instalacji wspólna dla innych minibrowarów uruchamianych przez Andrzeja jest piwna oferta, na którą składa się Pils, Pszenica oraz Koźlak. Przyznać trzeba, że robi się to już cokolwiek monotonne. Sytuacja wyglądałaby zapewne inaczej, gdyby piwa te charakteryzowały się unikalnymi walorami smakowymi. Jednakże miejscowy piwowar (wg informacji kolegi kopyra) ma jeszcze niezbyt duży staż  w tym zawodzie. Do tego dochodzi kwestia zbyt małej podaży miejscowego piwa, wskutek czego serwuje się wyroby browarów Amber i Fortuna, często bez informowania o tym klientów. Takie praktyki w browarze restauracyjnym są po prostu karygodne.

Przy lokalu z minibrowarem działa również winiarnia oraz restauracja z kuchnią indyjską, na szczęście są one w oddzielnych pomieszczeniach.

Piwo: Pils, Pszeniczne, Koźlak

Regionalna Warzelnia Piwa, Bydgoszcz, ul. Poznańska 8

www.warzelniapiwa.pl

Recenzje na browar.biz

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

3 Comments »

  1. Słaba obsługa.Zarezerwowaliśmy stolik ze znajomymi mailem .Po przyjściu okazało się że nie ma stolika dla nas a menadżerka poinformowała nas co do rezerwacji mailem cyt.-„..a kto to czyta..” No i piwa przenicznego nie było

  2. Może było za to pSZeniczne:) Generalnie to jest śmieszne, mają stronę internetową nieaktualną już w momencie postawienia i profil na FB a na pytania klientów „co jest aktualnie lane” nikt nie raczy nawet odpisać. PO co wtedy ten internet i to wszystko skoro i tak nikt z konsumentem nie planuje rozmawiać.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s