Tym razem goszczę przedstawicieli browarów do których przylgnęła etykieta „regionalnych”. Na ile odzwierciedla to rzeczywistość i czy to właśnie oni są beneficjentami czasu pandemii? Udział biorą:

Paweł Błażewicz – Browar Kormoran

Marcin Ostajewski – Browar Fortuna

Marek Skrętny – Browar Amber

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.